Tuesday, January 19, 2010

MOHON MAAFLA YER

Astaqfirullah.......Dari sehari demi sehari,diriku tidak menyedari tentang blog ku ini sedikit sebanyak telah mendapat sambutan daripada mereka.....setelah aku mencuba explorer ruang blog ku sendiri...rupa-rupanya ada ruangan bersoal jawab dan komen berkomen...alahaiiiiiiiiiiiiii,dunia dah maju sangat,zaman pun semakin berubah, kedudukan cuaca dunia pun sudah berpusing-pusing.......

tanpa di duga-duga, ada member-member kita memberi sokongan padu dalam blog kita.Kita pula mencipta blog dengan cara tersendiri sekadar ingin berhibur dan berseronok sahaja dan sambil-sambil belajar menguasainya tetapi secara tak langsung dapat memberikan suatu erti kepada orang lain....akhirnya aku terpaksa bersikap serius laaa dalam hal ini memandangkan suatu ilham ilmu berupa pengalaman hidup aku ini memberi sumber inspirasi kepada orang lain........

buat masa ini,aku mintak maaf laaa di atas kelewatan dan terlepas pandang kepada ruangan komen ker atau apa2 lg ntah laa....masih jauh lagi utk aku menguasai dunia blog ku ini...harap2 kalian pun dapat memberi tunjuk ajar......sesungguhnya terciptanya blog ku ini adalah semata2 cadangan daripada seorang sahabatku yg mengatakan segala-galanya kita boleh luahkan dalam blog kita....member aku ini selalu berhubung dengan ku, dia dikenali sebagai highlander dan ateef....blog dia pun tertera diruangan list kat tepi sebelah kanan tu....jenguk2 laaa jgk blog dia...kalau sesiapa nk buat kuih tu..blh laaa belajar kat sana..kalau masuk melawat blog aku ni,citer2 pelik dan idea2 spontan jer aku cincai2.....

oklah....kepada si zakir kita,aku mengucapkan berbanyak-banyak terima kasih kerana selalu mengikuti perkembangan blog ku....dan aku pun tk berapa pandai lagi nk buat dan nak jawab dari persoalan dia..macamana respon aku terjawab erk.....ada yang belum terjawab tu....bagitau dalam ruangan shoutmix laa..senang skit aku nk follow...ok terima kasih banyak2...

No comments: