Tuesday, February 9, 2010

PENDEDAHAN TENTANG PELUANG BISNES

Saya mengucapkan ribuan terima kasih kepada anda semua kerana telah melayari blog selayang pandang. Ini merupakan satu peluang yang masih baru dipasaran dunia dan akhirat untuk menjana minda lebih berkuasa serta memiliki rohani yang mantap.Dan saya bersyukur kepada ALLAH kerana telah membuka mata kepala dan mata hati saya menyertai PROGRAM E-KUTU ONLINE untuk merasai nikmat magnet wang dan diharapkan anda semua juga dapat mengambil peluang ini bersama.

Blog saya ini dibuka bermula aktif pada hujung bulan 12/2009, sasaran blog diketengahkan ini adalah cadangan dari kawan untuk saya sebarkan apa-apa yang bermakna untuk santapan umum. Dikesempatan ini saya ingin berkongsi peluang yang baik dan menguntungkan kita semua. Dengan adanya peluang sebegini maka berkuranglah pengganguran yang tinggi di luar sana dan ianya juga dapat memberi ilmu yang berguna kepada kita semua. Dalam merealisasikan sistem yang dijalankan ini telah memaksa orang yang menyertai PROGRAM E-KUTU ONLINE untuk menderma kepada orang yang terawal terlebih dahulu....barulah pendapatan untuknya akan bertambah.

Selain itu juga, ianya dapat membasmi skim-skim cepat kaya dan skim-skim duduk diam dapat duit(pelaburan yang menggunakan kaedah jahat) yang semakin popular masa kini dan menjuruskan bangsa kita kepada kemalasan dan kesudahannya sanggup kerugian  ribuan ringgit kerana terpedaya dengan godaan goyang kaki dapat pulangan yang besar. Akhirnya mereka FOBIA dalam dunia perniagaan.Datanglah peluang kepadanya yang begitu baik pun....dia tetap akan memandang sebelah mata.

Di atas dasar keperhatinan terhadap bangsa dan agama,DREAM CLUB EXCLUSIVE (kutu online) bersama-sama anda ingin mencurahkan ilmu dan motivasi yang membina untuk anda semua, serta dapat berkongsi ilmu dan melihat sendiri dari segi kecacatan dan kelemahan yang ada dalam program ini. Pandangan bagaimana ingin keluar dari kancah kemiskinan dan belenggu hutang yang dihadapi oleh kebanyakan orang dan membuangkan segala sikap negatif yang boleh merosakkan jiwa.Hidup kita mesti diteruskan...apa-apa pun yang berlaku tetap kena maju kedepan.

PROGRAM
“Jika Anda Sedang Mencari-cari Peluang,atau sudah banyak perkara anda mencuba,Atau Baru Ingin Bermula, Atau ingin Mengubah Kehidupan Anda, Ini Adalah ruang terbaik untuk Anda Mulakannya...”
Dengan gabungan golongan lama dan muda, bersatu hati untuk mencurahkan ilmu untuk anak bangsa dalam program e-kutu online ini. Ilmu dari sudut offline dan online akan digabungkan bersama dalam merealisasikan impian disamping menangani masalah kewangan yang menghantui kita semua. InsyaAllah

Lapangkanlah dada,buka minda,buka hati,tenangkan diri (buang sikap tamak,buangkan sifat hasad dengki anda)teruskan perjuangan anda  untuk menjana pengetahuan dunia akhirat dan membaca semua isi kandungan blog saya ini. Dengan usaha yang sedikit ini, dengan izin Allah dan dengan kekuatan semangat saya,tanpa segan silu,saya memohon ampun kepada allah andai kata penyebaran program saya ini tidak mendatangkan apa-apa hasil, Dengan itu juga saya memohon akan mndapat petunjuk dan hidayah serta kepada kita semua dalam menyelesaikan pelbagai permasalahan hidup. InsyaAllah.

“Usaha Yang Sama,strategi yang sama..tidak akan membantu anda untuk maju ke depan....untuk dapat lebih tapi takut berimpian, tidak payah laa anda ingin melakukan,Tetapi kalau anda Dapat Lebih... Anda Bandingkan Sendiri... Lebih Mudah, Lebih Pendapatan.. Yang Pentingnya Tidak Membebankan..” untuk dapatkan info-info semasa dan apa-apa komen...bolehlah anda tinggalkan dalam ruangan komen atau menghubungi cikgu sabri 0139121001 atau cikgu siti 0193416109 untuk mendapatkan pengesahan.

1 comment:

http://dreamclubexclusive.com/index.php?r=0139121001-1 said...

i follow... huhuhu